آموزشی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

در بازار رقابتی امروز، یکی از مهمترین و عوامل موثر در انتخاب و خرید یک محصول تضمین معتبر است. امروزه، گارانتی صرفا یک برچسب یا بسته تبلیغاتی نیست. مشتریان به طور کامل از حقوق خود بیشتر از هر زمان آگاه هستند. بنابراین شرکت‌های تامین‌کننده ضمانت را به عنوان وسیله رقابتی در نظر گرفته، و به منظور حفظ و ترویج سهم خود در بازار، از هیچ کوششی برای ارتقای کیفیت خدمات خود غافل نمی‌شوند.
ضمانت محصولات کمپرسور هوا مطابق با قرارداد فروش معمول ۱۸ ماه پس از تاریخ تحویل کالا به مشتریان یا یک سال پس از راه اندازی تجهیزات و یا 1000 ساعت کار هر محصول در نظر گرفته شده است. در طول دوره گارانتی، واحد خدمات پس از فروش موظف به ارائه به موقع خدمات و رفع نواقص احتمالی تجهیزات و تحویل به موقع محصولات در قالب گارانتی است.

گارانتی پشتیبانی برای خدمات پس از فروش ده سال است.
واحد خدمات پس از فروش در طول دوره گارانتی و ضمانت با مشتریان خواهد بود. حداکثر تلاش می‌شود که حس اعتماد مشتریان از طریق روش مناسب پاسخ‌گویی و پیگیری مرتب پرونده تا پایان به درخواست مشتریان جلب شود. اعزام کارشناسان، عیب یابی و رفع نواقص فنی، تامین قطعات یدکی و مشاوره فنی در صورت لزوم جزو اقدامات انجام شده برای تحقق خواسته‌های مشتریان است.

یکی از خدمات پیشنهادی این واحد قرارداد خدمات تناوبی است که مزایای آن در مراحل مختلف توسط خدمات مختلف فروش و خدمات پس از فروش به اطلاع مشتریان می‌رسد.

قرارداد معمول سرویس‌های دوره‌ای، سرویس، تعمیر و نگهداری و بازرسی از تجهیزات بر اساس دوره ۳۰ روزه‌ای در عرض یک سال از تاریخ عقد قرارداد است.

در صورت تمایل مشتریان، مدت قرارداد و شرایط قرارداد تغییر خواهد کرد.

به درخواست مشتریان، قرارداد یاد شده می‌تواند دوره‌ای هر دو، سه یا چهار ماه باشد.