آموزشی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

خدمات پس از فروش به عنوان یکی از مهمترین و موثرترین عناصر صنعت و تجارت می‌تواند نقش مهمی در توسعه هر شرکت ایفا کند. بنابراین، فرهنگ‌سازی در ارائه خدمات و محصولات مطلوب و دستیابی به رضایت مشتریان از جمله اقداماتی است که در دستور کار این گروه برای مشتری‌مداری گنجانده شده است.
خدمات مناسب پس از فروش باقی ماندن در بازار را تضمین می‌کند. نظر ما بر این است که زمینه برای فروش اولین تجهیزات از طریق واحد فروش ایجاد شده است. با این حال، برای خرید و فروش بعدی تجهیزات، واحد خدمات پس از فروش نقش برجسته‌ای دارد. در صورتی که توجه کمی به مفهوم خدمات پس از فروش شود، بازاری که به سختی به دست آمده است از دست خواهد رفت و نفوذ دوباره به این بازار بسیار سخت‌تر از ورود اول می‌شود.
با توجه به طرح اکرام مشتریان، گروه صنعتی  بهترین کارشناسان و متخصصان کشور را استخدام نموده است و خدمات مورد نیاز به مشتریان را در کوتاه ترین مدت بصورت روزانه و در مکان‌های مختلف در سراسر کشور به شرح زیر فراهم کرده است:
  1. راه اندازی و تحویل
  2. تعمیر و نگهداری
  3. خدمات تعمیر
  4. انعقاد قرارداد برای تعمیر و نگهداری
  5. ارائه خدمات در فروش و عرضه قطعات یدکی تجهیزات